Biofeedback jest metodą opartą na naukowych podstawach wymyśloną przez NASA dla amerykańskich astronautów.  Dzięki mechanizmowi biologicznego sprzężenia zwrotnego  (bio- feedback) uczymy się rozpoznawać i dostosowywać niekorzystne reakcje organizmu, wpływając tym samym nie tylko na bardziej efektywne wykonywanie określonych zadań ale też na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.  Dzięki tej metodzie uczymy się większej kontroli nad naszym umysłem i ciałem.

Lorem ipsum dolor sit amet, animal phaedrum efficiantur mel at, in velit saepe vim. Ne vitae argumentum vel. Id sea quod omnium. Natum choro inimicus te sit, insolens dissentiet  ne mei.

Veritus mnesarchum ut vim. Ei nam epicurei scaevola consetetur. Ad cum legere suscipit, case inciderint an ius. Perfecto abhorreant te vim, veri perfecto no nec,

vel ei quod eros blandit. In sint labore vis. Mea bonorum repudiandae cu.

Id sea quod omnium. Natum choro inimicus te sit, insolens dissentiet  ne mei.

vel ei quod eros blandit. In sint labore vis. Mea bonorum repudiandae cu.

Id sea quod omnium. Natum choro inimicus te sit, insolens dissentiet  ne mei.

W naszej Klinice, jako zawodowi naturopaci (kod zawodu 323009), świadczymy usługi w zakresie terapii naturalnych łącząc nowoczesne technologie diagnostyczno- terapeutyczne z tradycyjnymi sposobami poprawiania stanu zdrowia. Oferujemy kompleksową diagnostykę i terapię prozdrowotną.

Celem naszych metod terapeutycznych jest przywrócenie homeostazy organizmu i uruchomienie procesów samoregulacji i zdrowienia. Szczególny nacisk kładziemy na stres i silne emocje, które mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania całego organizmu.

Prowadzimy diagnostykę i terapię przy użyciu najnowszych osiągnięć medycyny bioinformacyjnej, które są całkowicie bezbolesne i nieinwazyjne a pomagają nam w wykonaniu całościowej oceny stanu organizmu w takich obszarach jak np:

• obecność pasożytów, bakterii, wirusów i grzybów
  • obecność metali ciężkich i toksyn
  • alergie i nietolerancje pokarmowe
  • choroby przewlekłe
  • bezsenność
  • choroby autoimmunologiczne
  • bóle różnego pochodzenia
  • itd.

Wierzymy w to, że nasze terapie zapewniają wszystko co potrzebne w utrzymaniu właściwego stanu zdrowia w sposób naturalny a całościowe podejście pozwala dociec do podłoża problemu a nie tylko łagodzić i maskować jego objawy.

Dlatego też w naszych gabinetach pomagamy:

• odnaleźć prawdziwe przyczyny zaburzeń (a nie tylko leczyć objawy)
  • obniżyć poziom stresu i utrzymać jego niski próg
  • skorygować dietę i styl życia tak aby służyły zdrowiu
  • odnaleźć psychologiczne, psychosomatyczne podłoże choroby (jeżeli takie istnieje)
  • motywować do życia w zdrowiu.

Zdrowy styl życia i dieta to czasem za mało, aby cieszyć się dobrym samopoczuciem, dlatego ogromną rolę w naszej pracy przykładamy do problemu stresu i jego wpływu na funkcjonowanie organizmu.

Pracujemy:

• ziołami
  • suplementami diety
  • bańkami lekarskimi
  • polem magnetycznym
  • aromaterapią
  • frekwencjami
  • biofeedbackiem
  • metaterapią
  • itp.

Wierzymy w to, że życie z ograniczeniem stresu daje nam nie tylko zdrowie w rozumieniu ciała ale pozwala osiągnąć dobrostan w szerszym rozumieniu. Dlatego wykorzystujemy szereg możliwości aby zapewnić naszym Klientom, tak trudny do osiągnięcia w dzisiejszych czasach, spokój ciała, ducha i umysłu.

Zawód naturopata.

Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. nr 82 poz. 537 z 27 kwietnia 2010r) zawód ten został wpisany do klasyfikacji zawodów pod nazwą Naturopata (kod zawodu 323009).

Standard Kompetencji zawodowych dla kodu zawodu 323009:
Stosuje niekonwencjonalne naturalne metody terapii i leczenia takie jak:
  • ziołolecznictwo,
  • arteterapię,
  • diety,
  • akupunkturę,
  • akupresurę,
  • hydroterapię,
  • irydologię,
  • i inne w połączeniu z praktykami klasycznej medycyny;
  • udziela porad dotyczących higieny życia,
  • zdrowego odżywiania,
  • aktywności fizycznej;
  • poprawia jakość życia pacjentów i promuje zdrowy styl życia.

Zadania zawodowe:
  • nawiązywanie kontaktu z pacjentem w celu określenia rodzaju dolegliwości i celu wizyty;
  • określanie bilansu energii życiowej na podstawie badań np. tęczówki oka;
  • układanie indywidualnego programu terapii;
  • udzielanie porad dotyczących zachowania odpowiedniej higieny życia, stosowania odpowiedniej diety i ćwiczeń fizycznych;
  • stosowanie określonej, wybranej metody terapii np. akupunktury, akupresury, aromatoterapii, arteterapii, koloroterapii i innych;
  • prowadzenie dokumentacji zabiegów;
  • prowadzenie warsztatów, treningów i zajęć grupowych z dziećmi i młodzieżą pobudzających kreatywność, świadomość wartości itp.;
  • przeprowadzanie konsultacji dla lekarzy medycyny oraz innych specjalistów medycyny niekonwencjonalnych;
  • prowadzenie działalności profilaktycznej;
  • promowanie zdrowego stylu życia w mediach;
  • doskonalenie swojej wiedzy i umiejętności.

Dodatkowe zadania zawodowe:
  • prowadzenie zajęć i warsztatów terapeutycznych z dziećmi i młodzieżą z wykorzystaniem plastyki, muzyki, dramy, stymulowania zmysłów, bajkoterapii itp.;
  • kierowanie placówką terapii naturalnych;
  • kształcenie osób wykonujących inne zawody medyczne i paramedyczne;
  • udział w różnych formach kształcenia ustawicznego;
  • prowadzenie prac badawczych w dziedzinie naturoterapii oraz publikowanie ich wyników

Nasze lokalizacje:

Ul.  Tucholska 26                       01-618 Warszawa