pngegg (28)

To łagodna uspokajająca technika krótkiego masażu przez ubranie skuteczna dla dzieci oraz osób dorosłych.

Stosując ją podczas sesji EEG Biofeedback wyraźnie obserwujemy efekt uspokajający  widoczny w pracy fal mózgowych, dlatego chętnie włączamy go do terapii, szczególnie u osób nadmiernie zestresowanych lub z nadpobudliwością.

Masaż rozpuszcza napięcia, łagodzi objawy stresu, uśmierza ból, stosowany może być w przypadku: przewlekłych chorób, nerwic i lęków, nadpobudliwości (w tym ADHD), nadmiernego napięcia mięśniowego, nadwrażliwości dotykowej, przemęczenia, itp.

Masaż Dotyk Motyla jest jedną z technik Łagodnej Bio-Energetyki  (nie mylić z bioenergioterapią) i został opracowany przez lekarkę dr Evę Reich. Jako lekarz zaobserwowała, że poważne choroby często mają swoje korzenie w traumie powstałej już nawet w trakcie porodu i ciąży. Masaż pierwotnie powstał, aby budować pozytywną więź między matką/ ojcem i dzieckiem. Z czasem przeistoczył się w technikę wspomagającą zdrowie i rozwój osób w każdym wieku. Jest masażem uspakajającym  i/lub energetyzującym w zależności od potrzeb osoby, która go otrzymuje i jest pomocny w eliminacji dysfunkcji związanych z niepełnosprawnością, depresją, traumą, nerwicami, nadpobudliwościami i innymi chorobami.

Masaż Dotyk Motyla to bardzo delikatny dotyk stosowany, aby rozpuścić zbroję, uzdrowić traumatyczne doświadczenia, uwolnić blokady i przywrócić pozytywny przepływ energii w ciele.

Dotyk podczas masażu jest delikatny jak muśnięcie skrzydłami motyla a sam masaż wykonuje się poprzez ubranie lub bezpośrednia na skórze. Im subtelniejszy dotyk, tym silniej działa.

Zastosowanie:

Noworodki, niemowlęta i dzieci

• Pomaga matce zrelaksować się w trakcie rodzenia i zregenerować siły po porodzie
  • Pomaga niemowlęciu w zintegrowaniu doświadczenia narodzin
  • Odnawia utraconą więź w wyniku rozłąki matki z niemowlęciem
  • Pomaga matce/ojcu w nawiązaniu więzi z niemowlęciem/dzieckiem
  • Pomaga adoptowanym dzieciom w nawiązaniu relacji z rodzicami
  • Pomaga w radzeniu sobie z dziecięcymi traumami, chorobami, bólem, nadaktywnością , problemami ze snem
  • Działa rozluźniająco przy kolkach dziecięcych

Dorośli

• Uzdrawia wspomnienia dotyczące traumy pierwotnej
  • Rozpuszcza zbroję, przywraca naturalny przepływ energii życiowej
  • Ułatwia nawiązanie więzi między partnerami, rodzicami, dziećmi
  • Odbudowuje energię po wypadku/chorobie
  • Poprawia komfort życia osobom w hospicjum
  • Łagodzi objawy stresu, sprzyja rozluźnieniu, poprawia funkcjonowanie organizmu
  • Zapewnia komfort w czasie odczuwania bólu
  • Ułatwia nawiązanie kontaktu z własnym ciałem
  • Pomaga ofiarom przemocy
  • Pomaga osobom przebywającym w szpitalach i hospicjach.

Wykonanie masażu zajmie ok. 5-15 minut w zależności od wielkości ciała danej osoby i od tego czy pracujemy z dzieckiem czy z osobą dorosłą. To jest wystarczający czas. Sztuczne wydłużeniu czasu wykonywania masażu przemienia go w inną technikę.

Zobacz więcej:

MASAŻ DOTYK MOTYLA