Zadzwoń: +48 798 144 588 lub napisz: biuro@klinikabiozdrowia.pl

ul. Nadwiślańska 52, 05-101 Skierdy

NIP: 537 229 06 17

TAK

Wyrażam świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Klinikę Biozdrowia Katarzyna Żuber z siedzibą w Skierdach. Zapoznałem się z polityką prywatności dostępną na stronie  www.klinikabiozdrowia.pl/politykaprywatnosci i wiem,  że mam prawo do zmiany zgody w  dowolnym momencie.

TAK

Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Chcesz porozmawiać o Masażu Dotyk Motyla?

Zamów niezobowiązujący kontakt

pngegg (28)

To łagodna uspokajająca technika krótkiego masażu przez ubranie skuteczna dla dzieci oraz osób dorosłych.

Stosując ją podczas sesji EEG Biofeedback wyraźnie obserwujemy efekt uspokajający  widoczny w pracy fal mózgowych, dlatego chętnie włączamy go do terapii, szczególnie u osób nadmiernie zestresowanych lub z nadpobudliwością.

Masaż rozpuszcza napięcia, łagodzi objawy stresu, uśmierza ból, stosowany może być w przypadku: przewlekłych chorób, nerwic i lęków, nadpobudliwości (w tym ADHD), nadmiernego napięcia mięśniowego, nadwrażliwości dotykowej, przemęczenia, itp.

Masaż Dotyk Motyla jest jedną z technik Łagodnej Bio-Energetyki  (nie mylić z bioenergioterapią) i został opracowany przez lekarkę dr Evę Reich. Jako lekarz zaobserwowała, że poważne choroby często mają swoje korzenie w traumie powstałej już nawet w trakcie porodu i ciąży. Masaż pierwotnie powstał, aby budować pozytywną więź między matką/ ojcem i dzieckiem. Z czasem przeistoczył się w technikę wspomagającą zdrowie i rozwój osób w każdym wieku. Jest masażem uspakajającym  i/lub energetyzującym w zależności od potrzeb osoby, która go otrzymuje i jest pomocny w eliminacji dysfunkcji związanych z niepełnosprawnością, depresją, traumą, nerwicami, nadpobudliwościami i innymi chorobami.

Masaż Dotyk Motyla to bardzo delikatny dotyk stosowany, aby rozpuścić zbroję, uzdrowić traumatyczne doświadczenia, uwolnić blokady i przywrócić pozytywny przepływ energii w ciele.

Dotyk podczas masażu jest delikatny jak muśnięcie skrzydłami motyla a sam masaż wykonuje się poprzez ubranie lub bezpośrednia na skórze. Im subtelniejszy dotyk, tym silniej działa.

Zastosowanie:

Noworodki, niemowlęta i dzieci

• Pomaga matce zrelaksować się w trakcie rodzenia i zregenerować siły po porodzie

• Pomaga niemowlęciu w zintegrowaniu doświadczenia narodzin

• Odnawia utraconą więź w wyniku rozłąki matki z niemowlęciem

• Pomaga matce/ojcu w nawiązaniu więzi z niemowlęciem/dzieckiem

• Pomaga adoptowanym dzieciom w nawiązaniu relacji z rodzicami

• Pomaga w radzeniu sobie z dziecięcymi traumami, chorobami, bólem, nadaktywnością , problemami ze snem

• Działa rozluźniająco przy kolkach dziecięcych

Dorośli

• Uzdrawia wspomnienia dotyczące traumy pierwotnej

• Rozpuszcza zbroję, przywraca naturalny przepływ energii życiowej

• Ułatwia nawiązanie więzi między partnerami, rodzicami, dziećmi

• Odbudowuje energię po wypadku/chorobie

• Poprawia komfort życia osobom w hospicjum

• Łagodzi objawy stresu, sprzyja rozluźnieniu, poprawia funkcjonowanie organizmu

• Zapewnia komfort w czasie odczuwania bólu

• Ułatwia nawiązanie kontaktu z własnym ciałem

• Pomaga ofiarom przemocy

• Pomaga osobom przebywającym w szpitalach i hospicjach.

Wykonanie masażu zajmie ok. 5-15 minut w zależności od wielkości ciała danej osoby i od tego czy pracujemy z dzieckiem czy z osobą dorosłą. To jest wystarczający czas. Sztuczne wydłużeniu czasu wykonywania masażu przemienia go w inną technikę.

Zobacz więcej:

MASAŻ DOTYK MOTYLA